Reklama

StandOUT. Meble Polska 2014

Inne konkursy z tej kategorii
Organizator:
portal eXspace.pl

Partnerzy:

Nagrody:
Trzy pierwsze miejsca - pakiet promocyjny o wartości 2000 PLN na portalu eXspace.pl

Wyróżnienie Honorowe architektów: Przygotowanie animacji dwudziesto-sekundowej przedstawiającej logotyp wygranej firmy, do wykorzystania jako czołówka lub intro na stronie. Animację na podstawie sugestii i dosłanych materiałów przygotuje firma Clockwork, twórca "video mappingu 3D kanapy" dla IMS Group podczas targów Meble Polska 2014.
www.clockwork.pl



Wyniki:
15.03.2014

Kontakt:
zakończony
24.02.2014 - 14.03.2014

Na targach nie wystarczy się wystawiać!
Na targach trzeba zaistnieć!

Miło nam poinformować, że na 25 stoisk, które znalazły się w finale konkursu StandOUT. Meble Polska 2014 oddano łącznie 1596 głosów. Gratulujemy wszystkim firmom, których realizacje wystawiennicze znalazły się w finale.

The winners are... (stoiska, które otrzymały największa ilość punktów w głosowaniu)

1. Miejsce Bizzarto (127 głosów, średnia 4,17)

2. Miejsce ex aequo  Chairconcept (152 głosów, średnia 3,03)

2. Miejsce ex aequo Wajnert Meble (111 głosów, średnia 4,15)


Niezwykle trudno było wybrać firmy, którym przyznaliśmy Wyróżnienia Honorowe. Wszystkie stoiska prezentowane w galerii są ciekawe. 25 stoisk i 25 pomysłów. Jeszcze niedawno stoiska na targach Meble były jak klony. Każde zabudowane płytą. Na ścianach grafika lub nic. Odsyłam Państwa do relacji z targów Meble Polska 2012 - na końcu Artykułu są zamieszczone zdjecia stoisk-klonów. Dzisiaj każde stoisko jest inne. Ma swoją myśl przewodnią. Od 20 lat odwiedzamy targi Meble i jesteśmy dumni, że design wystawienniczy prezentuje dzisiaj tak wysoki poziom.

Wyróżnienie Honorowe otrzymuje firma... Suszek. Nagrodę zasponsorowała firma Clockwork Multimedia Studio | www.clockwork.pl


Nagroda jest wyjątkowa. Otrzymujecie Państwo usługę w postaci przygotowania animacji dwudziesto-sekundowej przedstawiającej logotyp firmy, do wykorzystania jako czołówka lub intro na stronie. Animację na podstawie sugestii i dosłanych materiałów przygotuje firma Clockwork, twórca "video mappingu 3D kanapy" dla IMS Group podczas targów Meble Polska 2014.

Wyróżnieniem Honorowym dla Suszek chcemy również zwrócić uwagę na wielkie zaangażowanie firmy w promocję twórczości młodych projektantów, dając im profesjonalne wsparcie i roztaczając wręcz matczyną opiekę nad nimi. Pani Anna Suszek przygarnęła pod swoje skrzydła wielu z nich, wspomagając rozwój i wejście na ten trudny rynek.

Zdecydowaliśmy o przyznaniu trzech dodatkowych wyróżnień - pakiety promocyjne na portalu Exsapce.pl dla firm:


Halex. Po pierwsze za design wystawienniczy. Po drugie za promocje elementów z regionu, w przypadku Halex z Mazur. Po trzecie za promowanie szkolnictwa zawodowego poprzez umożliwianie praktyk dla adeptów stolarstwa, ucząc ich, jak produkować nowoczesne meble, zarażając pasją do rzemiosła i pokazując, jak wiele satysfakcji daje ten zawód. Podczas praktyk młodzież ma możliwość poznania nowoczesnych procesów produkcyjnych, w tym również pracy na maszynach sterowanych numerycznie. Wielu z nich znajduje swoje miejsce w firmie Halex także po zakończeniu nauki.

Meble VOX. Po pierwsze za design wystawienniczy. Po drugie za całokształt. Stoiska firmy VOX od kiedy pamiętamy przyciągały uwagę nowatorskim, wyważonym i interesującym wyglądem. Po trzecie za całość działań obejmujących wspieranie programów edukacji obejmujących procesy tworzenia. Firma wspiera jedyną na skalę europejską School od Form, której program edukacyjny został opracowany przez światowej sławy projektantkę Lidewij Edelkoort. Ponadto Meble VOX zaangażowane są w działalność związaną z wydarzeniami związanymi z promocją designu oraz konkursami dla projektantów, których efektem są wdrożenia zwycięskich produktów do produkcji, np.: „2w1”, „Młody Mebel”, „Meblozabawka” „Na Pamiątkę z Polski” czy „Nowy Folk Design”.

Kasia Gal, autorka bloga: homeglamournow.blogspot.com- za kosekwencje. "Odwagi! Otaczajmy się rzeczami, które mają dla nas znaczenie. Nie bójmy się eksperymentować. Odkrywajmy, inspirujmy i twórzmy wokół siebie wyjątkową przestrzeń" - Kasia Gal

Gratulujemy finalistom i laureatom. Bardzo dziękujemy Patronom Medialnym StandOUT. Meble Polska 2014 za wspiernie polskich wystawców.


StandOUT. to konkurs promujący firmy, ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: designerów, wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych

 
o targach Meble Polska 2014

W Poznaniu 21 lutego zakończyły się targi Meble Polska 2014 organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie. Swoją ofertę prezentowało 208 firm z siedmiu krajów: Belgii, Hiszpanii, Litwy, Polski, Słowacji, Wielkiej Brytanii i Włoch.

Polska branża meblowa to czwarty eksporter mebli na świecie. Targi meblowe w Poznaniu odbywają się już od 1982 r., jednak od pięciu lat organizowane są w nowej kontraktacyjnej formule. Dzięki tej zmianie wydarzenie to stało się największą platformą prezentacji potencjału polskiej branży meblowej i stałym punktem w kalendarzu krajowych i zagranicznych profesjonalistów związanych z meblarstwem.

Patroni medialni konkursu:

 




Regulamin Konkursu 
>>>


Patronat medialny


 

 

 

 

Komentarze:

loading
to prawda, cena biletów nas też "wygięła" - jakby straszak dla zwykłych ludzi, dla których te targi to przecież świetna okazja żeby przyjrzeć się meblom. Panie na stoiskach to inna historia. Aż nie chce nam się wierzyć, że aż tak źle było na tak ładnym stoisku :-( Musiał mieć Pan pecha...
skomentowany przez    redakcja    27 luty 2014, 20:36 obserwuj post
Koszt biletu: 100zł. Niestety jestem rozczarowany. Wystawcy nie pokazali nic co by mnie zachwyciło na tyle aby zapomnieć o cenie biletu. Chciałem koniecznie zobaczyć nowości z firmy Mikołajczyk gdyż od dawno noszę się z zamiarem zakupu od tej firmy. Ich stoisko jednak było bardzo biedne... nie wspominając że spędziłem na tym stoisku ok. 30min a totalnie nikt się mną nie zainteresował pomimo, iż "obsługa" nie była akurat niczym innym zajęta, no może poza dwoma Paniami które popijały kawkę i plotkowały na trywialne tematy (więc z pewnością nie była to rozmowa biznesowa)... Na kolejne edycje targów radzę się lepiej przygotować.
skomentowany przez    Zwiedzający    27 luty 2014, 10:00 obserwuj post
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.