wszystkie z działu >> Wydarzenia
30 listopada 2015
Wydarzenia

Studio brandingowe Redkroft z Red Dot Award: Communication Design 2015

Studio brandingowe Redkroft otrzymało nagrodę w konkursie Red Dot Award: Communication Design 2015 za projekt marki Portierge. Nadane wyróżnienie to jedna z najbardziej prestiżowych i uznanych nagród designu na świecie. Warto zwrócić uwagę, że pierwsza nagroda Red Dot dla Polaków została przyznana dopiero w 2008 roku. Wśród nagrodzonych Red Dot Award w roku 2015 znalazło się 12 produktów z Polski. A w roku 2016 aż 15 polskich projektów.

REKLAMA

Projekt marki salonów ze stolarką budowlaną Portierge zrealizowany przez Redkroft został oceniony przez międzynarodowy skład 27 ekspertów jako wznoszący się ponad rynkowe standardy. Jury doceniło jego kreatywność i wysoką jakość, nadając mu najwyższe odznaczenie w kategorii Brand Design.


Portierge to marka o niecodziennych w porównaniu do konkurencji fundamentach ideologicznych, filozofii pracy, podejściu do odbiorcy i oferowanej mu usługi. Założeniem projektu było przeniesienie tej różnicy na grunt tożsamości wizualnej, tak by nieszablonowe myślenie odróżniające Portierge od konkurencji było widoczne już przy pierwszym kontakcie z marką
– tłumaczy Grzegorz Derlukiewicz, account director & partner, Redkroft. Projektując markę Portierge oraz jej identyfikację wizualną ważny był dla nas cel, jaki chciał osiągnąć nasz klient. Efekt to połączenie estetyki i funkcjonalności dla spełnienia potrzeb biznesu.

Polecamy: Red Dot Design Award 2016 - 15 nagród dla Polski

[EN]

Portierge

Portierge is a new Polish brand of showrooms with woodworks of unusual ideological foundations. The founders are convinced that people devote to much of their time to the objects that surround them, which results from a low quality of products made in a way that they need to be constantly exchanged, which means that the new ones need to be bought. According to this idea, reliably made products do not distract people from their daily lives, since they fulfil their functions without any problems. Portierge expects that its philosophy, based on seeing, most of all, a human in a customer, backed up by a services provided by the first-class specialists, will encourage other companies from various industries to act in the same manner and make life more positive. The project assumption was to transfer the difference in work philosophy, attitude to a customer and a service offered to them, to visual identity so the distance between Portierge and competition was visible at a first contact with the brand. When designing the brand at the back of our mind we had Bauhaus aesthetics whose ideologies not only humanised the world of craft, but also set new place of creator in a society. Beauty in simplicity and functionality.

Branding & Design: Redkroft
Studio Copywriting: Mariusz Ruciński (Portierge), Redkroft Studio Interior
Design: Dark Chocolate Design & Architecture, Redkroft Studio Vehicle
Photos: Redkroft

The project has received the following awards:

- Red Dot Award: Communication Design 2015
- IWP Good Design 2014
- STGU Project of the Year 2013

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tej aktualności.

Reklamy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.