Reklama

wszystkie z działu >> Installation
25 września 2017
Installation

GATTA INTYMNIE podczas ŁÓDŹ DESIGN FESTIVAL

Podczas 11. edycji Łódź Design Festival, Gatta zabierze wszystkich widzów w wyjątkową podróż po świecie, w którym budzą się pragnienia i powstaje zmysłowa, damska bielizna. Niezwykła przestrzeń, której kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina to sensoryczny ogród, będący odzwierciedleniem kobiecego świata.

Udział w Łódź Design Festival to dowód na to, że Gatta myśli o swoich projektach ponadczasowo. Podczas wydarzenia marka przeniesie widzów w intymny, kobiecy świat, gdzie lepiej czuć zapach, każdy dźwięk jest intensywniejszy, a dotyk kreuje obrazy i pobudza zmysły. W wyjątkowej instalacji, której kuratorem jest Jadwiga Husarska-Sobina, stworzono 5 odmiennych przestrzeni. Kraina miękkiego aksamitu, otulającego jedwabiu, elastycznej jak kobiece ciało lycry oraz zmysłowej koronki to tylko namiastka projektu, którego nie można zobaczyć, trzeba go… poczuć. Wydarzeniu towarzyszyć będzie równie inspirujący wykład, podczas którego Anna Gołębicka (doradca zarządu ds. strategii i rozwoju marki Gatta) opowie o przemianie kobiet na przestrzeni ostatnich lat – ich aspiracjach, kompleksach, wyborach, a także o tym, jak zmienił się język komunikacji skierowany do współczesnej kobiety.

Gdy pojawiła się idea pokazania świata Gatta zaczęły nas inspirować materiały, faktury oraz doznania jakie wywołują. Od początku chcieliśmy rozbudzić zmysły, przenieść się w inną przestrzeń i odizolować widza od zewnętrznego świata. Inspirowały na światło, faktury, dźwięk i zapach. Doznania zmysłowe. Każde z zaprojektowanych pomieszczeń miało wywoływać inne emocje: poczucie otulenia, bliskości, delikatność i ulotność, bliskość z ciałem oraz wolność.  Inspirowała nas synergia wszystkich zmysłów. Chcieliśmy by każdy mógł poznać aksamit, jedwab, koronkę czy lycrę na nowo obcując z nią. - mówi Jadwiga Husarska-Sobina, założycielka Husarska Design Studio.

Wydarzeniu towarzyszyć będą dodatkowe aktywności. Już 6 października (godz. 13:00) będzie miał miejsce inspirujący panel dyskusyjny „O kobietach, psychologii i designie”. Psycholog, Dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego prof. Dominika Maison, projektantka Jadwiga Husarska-Sobina i strateg komunikacji Anna Gołębicka porozmawiają o tym, jak myślą i podejmują decyzje kobiety, jak kobietę postrzega współczesny design i czy czeka nas rewolucja na rynku produktów i narracji skierowanych do kobiet.

Tego samego dnia o godz. 17:30, Gatta zaprosi na wykład „5 razy kobieta”, podczas którego Anna Gołębicka opowie o kobietach w kontekście pięciu stref instalacji, przemianie kobiet na przestrzeni ostatnich lat – ich aspiracjach, kompleksach, wyborach.

Panel i wykład odbędą w Centrum Festiwalowym (Art_Inkubator w Fabryce Sztuki, ul. Tymienieckiego 3).

Każdy projekt Gatty kładzie nacisk na niezwykle istotną dla współczesnej kobiety wygodę i funkcjonalność. Inspiracją dla nowych projektów jest kobieta pełna elegancji i zmysłowości.

Gatta od kilku lat współpracuje i wspiera czołowych polskich projektantów i ich marki. Należą do nich Bizuu, Gosia Baczyńska, Paprocki&Brzozowski, MMC czy Robert Kupisz. W swoim portfolio ma także współpracę z ikonami stylu i mody – np. z Joanną Horodyńską, która stworzyła dla marki autorską linię odzieży. Tegoroczny udział w Łódź Design to debiut marki w świecie designu.

----------

Gatta

Gatta to polska marka, której właścicielem jest firma FERAX (właściciel także marki Wola) lider w produkcji wyrobów pończoszniczych w Polsce. Spółka prowadzi działalność od 1993 roku. Ferax posiada jedną z największych i najnowocześniejszych fabryk w Europie. Produkty marki Gatta dostępne są w ponad 130 salonach firmowych w największych miastach Polski oraz w dobrych sklepach z bielizną i rajstopami. Produkty Gatta sprzedawane są na całym świecie. Więcej informacji o firmie: www.gatta.pl

Husarska Design Studio

Dostarczamy indywidualne rozwiązania na przemysłową skalę. Od opracowania koncepcji, przez prototypowanie, do wdrożenia rynkowego z pełnym przygotowaniem marketingowym oraz strategicznym. Dzięki doskonale współpracującemy zespołowi ekspertów z różnych dziedzin, znajdujemy rozwiązanie dla każdego wyzwania naszych klentów. Dowodzą tego nasze wdrożenia i produkty, dostępne w sklepach i prywatnych kolekcjach na całym świecie. Więcej informacji o firmie: www.husarska.pl/pl

 

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tej aktualności.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.