Reklama

wszystkie z działu >> Wydarzenia
17 października 2017
Wydarzenia

VM Forum: dokąd zmierza visual merchandising

26 października 2017 r. w Warszawie odbędzie się 5. edycja Visual Merchandising Forum. Uczestnicy imprezy dowiedzą się, jakie trendy w VM-ie są prognozowane na przyszły rok oraz jak odpowiednie praktyki visual merchandisingowe sprzyjają sprzedaży. Poratl Exspace.pl objął Patronat Medilany na wydarzeniem.

– Jedyną stałą rzeczą jest zmiana. Ta sentencja oddaje dobitnie to, co obserwujemy w retailu – wraz ze zmianą zachowań konsumenckich zmienia się handel, w tym visual merchandising sklepów i centrów handlowych, dlatego na koniec każdego roku organizujemy Visual Merchandising Forum, podczas którego prezentujemy trendy w VM-ie na kolejny rok – tłumaczy Jerzy Osika, właściciel firmy szkoleniowo-wydawniczej Promedia i organizator wydarzenia.

Tematem przewodnim najbliższej edycji będzie visual merchandising, który sprzedaje, bowiem VM to nie tylko sztuka kreowania pięknych przestrzeni handlowych, ale również umiejętność tworzenia atmosfery sprzyjającej sprzedaży poprzez dostarczenie klientowi unikalnego doświadczenia zakupowego. Podczas VM Forum będzie można zapoznać się z tematem badań marketingowych, które pomagają w optymalizacji działań visual merchandisingowych. Prelegenci przedstawią także trendy w zachowaniach konsumenckich i ich wpływ na aranżację przestrzeni handlowych. Ten rok jest wyjątkowy ze względu na targi Euroshop, które odbyły się na początku roku w Dusseldorfie. Impreza ta, odbywająca się co trzy lata, wytycza kierunki rozwoju handlu detalicznego. Podczas VM Forum będzie można poznać najważniejsze z nich.

Słowo visual odnosi się do zmysłu wzroku, dlatego jednym z ważniejszych tematów będzie profesjonalne wykorzystanie oświetlenia w celu atrakcyjnej prezentacji produktów w sklepie. Współczesny visual merchandising sięga jednak nie tylko po narzędzia oddziałujące na wzrok, ale angażuje wszystkie zmysły, chociażby poprzez aromamarketing czy audiomarketing. Podczas spotkania dowiemy się więc, jak wykorzystać marketing sensoryczny w praktyce. Pojawi się też temat rosnącej popularności komunikacji cyfrowej i digital merchandisingu, który zmienia wygląd i sposób funkcjonowania zarówno salonów, jak i centrów handlowych. Będzie poruszony również wątek mody na pop-up store’y, które zmieniają oblicze galerii i ulic handlowych.

Podczas VM Forum będzie można zarówno posłuchać interesujących wykładów, jak też zadać pytania ekspertom biorącym udział w podsumowującym imprezę panelu dyskusyjnym, a także skonsultować się ze specjalistami na stoiskach partnerów wydarzenia. Forum będzie też świetną okazją do wymiany informacji między uczestnikami wydarzenia i nawiązania ciekawych kontaktów biznesowych.

Udział w VM Forum jest bezpłatny dla jednej osoby z firmy będącej sklepem, siecią handlową lub centrum handlowym. Liczba miejsc jest ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń. Więcej informacji i rejestracja na stronie: www.vmforum.pl

Serdecznie zapraszamy!

----------

Siedziba Business Centre Club
Pałac Lubomirskich
Plac Żelaznej Bramy 10

Komentarze:

loading
Nikt jescze nie skomentował tej aktualności.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.